.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار 10 بالگرد در 10 نقطه خطرپذیر

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نوروز امسال 10 فروند بالگرد را در 10 نقطه خطرپذیر کشور مستقر می‌کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، بهزاد پورمحمد معاون برنامه ریزی و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان این مطلب از استقرار تیم های واکنش سریع جستجو و نجات ایثار در تعطیلات نوروز در پایگاههای امداد هوایی کشور خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح استقرار تیم های واکنش سریع 120 نفر در قالب پنج تیم در پایگاههای امداد هوایی کشور به صورت شبانه روزی در زمینه سوانح و حوادث به یاری مردم خواهند شتافت.

وی درباره افزایش تعداد بالگردهای امدادی گفت: امسال برای اولین بار 10 فروند بالگرد امدادی در 10 نقطه خطر پذیر کشور از جمله در استانهای خوزستان و مازندران و استان های مسافر پذیر فعال می شوند این تعداد نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

به گفته معاون برنامه ریزی و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، اکنون امداد هوایی در استانهای خراسان رضوی، کرمانشاه، کرمان و تهران فعال است.

وی با اشاره به این که استاندارد امدادرسانی در حوادث جاده ای حدود 15 دقیقه و در غیر جاده ای حدود شش ساعت است، گفت: در حال حاضر تلاش بر این است که این زمان را به کمتر از 15 دقیقه در حوادث جاده ای برسانیم.

وی در ادامه از دیگر فعالیت‌های هلال احمر امداد نجات جاده‌ای که در قالب مراکز امدادی یا پست‌های ثابت و سیار فعال هستند گفت: نوروز امسال نسبت به سال گذشته در سطح کشور 665 پایگاه امدادی خواهیم داشت که 201 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت، 283 پست موقت و 181 پست سیار فعال خواهند بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.